اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

برنامه های مشهد ۲۰۱۷ نیازمند ستاد اجرایی متمرکز برای انجام است

کد خبر : 4511

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: شهر مشهد در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معرفی شده و در همین راستا برنامه‌های مختلفی همزمان با این رویداد در این کلانشهر به وقوع خواهد پیوست که نیازمند ستاد اجرایی متمرکز برای انجام آن است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی رضوی‌کیا اظهار کرد: شهر مشهد در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معرفی شده و در همین راستا برنامه‌های مختلفی همزمان با این رویداد در این کلانشهر به وقوع خواهد پیوست که نیازمند ستاد اجرایی متمرکز برای انجام آن است.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف به بهانه سال ۲۰۱۷ در مشهد، ادامه داد: برپایی اجلاس‌های بین‌المللی همچون اجلاس شهرداران جهان اسلام، اجلاس جوانان جهان اسلام، اجلاس جامعه ایمن، هشتمین اجلاس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، هفته‌های مشهدالرضا(ع) در سایر کشورهای اسلامی و همچنین حضور رسانه‌های بین‌المللی از جمله این برنامه‌های مهم است.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد تصریح کرد: به همین منظور این دبیرخانه به صورت متمرکز و در جهت کاهش هزینه‌های موجود با حضور نیروهای خبره و کارآزموده شهرداری در بخش‌های مختلف راه‌اندازی شده است.
رضوی‌کیا بیان کرد: در همین راستا سایر دبیرخانه‌های موازی اجلاس‌های مهم سال ۲۰۱۷ در واحدهای مربوطه به صورت متمرکز در این دبیرخانه در مجموعه کوهسنگی مشهد مستقر شده‌اند.
وی با بیان اینکه دبیرخانه فوق در جنب چهارسوق هنر کوهسنگی مشهد واقع شده است، تصریح کرد: همچنین مجموعه‌ای مناسب با امکانات لازم برای خبرنگاران رسانه‌های بین‌المللی در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن