ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مشهد ۲۰۱۷ در انتظار اهتمام دولت

کد خبر : 4443

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای رفع کاستی‌ها باید اعتبارات مناسبی جذب شود و همه نهادها با هم همکاری کنند و انتظار می‌رود دولت همکاری بیشتری در این حوزه داشته باشد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشد،حجت‌الاسلام مجید فاطمی با اشاره به اینکه برای رویداد ۲۰۱۷ تا کنون جلسات زیادی تشکیل شده است، می‌گوید: اقدامات انجام شده تنها در حوزه تبلیغ و شعار بوده و باید برای این موضوع اقدامات اجرایی بیشتری انجام شود.

وی اقدامات انجام شده تا کنون را کمتر از حد انتظار دانسته و بیان می‌کند: در واقعه مشهد ۲۰۱۷ باید زمینه‌های فراهم شود تا نمونه‌ای از شهر آرمانی اسلامی به جهان اسلام نشان داده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه می‌دهد: مشهد ۲۰۱۷ ظرفیتی است که نگاه‌های جهانی را به شهر مشهد جلب کرده و باید در این حوزه اقدامات و زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد؛ تا نمونه‌ای از آرمان‌شهر اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به مشکلات شهر مشهد برای میزبانی از رویداد ۲۰۱۷، خاطرنشان می‌کند: برای رفع کاستی‌ها باید اعتبارات مناسبی جذب شود و همه نهادها با هم همکاری کنند و انتظار می‌رود دولت همکاری بیشتری در این حوزه داشته باشد.

موضوعات مطرح شده توسط مقامات دولتی و اهتمام آنها به موضوع مشهد ۲۰۱۷ نشان از اهمیت این موضوع دارد اما همانطور که اعضای شورای اسلامی شهر اعتقاد دارند باید برای آن اقدامات جدی و اجرایی را در دستور کار قرار داد؛ زیرا انجام شدن این رویداد به نحو احسن و رسیدن به اهداف تعیین شده برای آن نیاز به حمایت‌های بیشتر دولت به ویژه در زمینه اعتبارات دارد.

تمام کشور بر این باورند که باید برای این رویداد تمام قوای خود را به کار گیرند اما باید برای آن از حد حرف بیرون رفت و اهتمام جدی داشت که امید می‌رود که در فرصت باقیمانده این اقدامات به بهترین نحو به اجرا در آید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن