اجتماعیستون اصلی

گلباران حرم رضوی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)

کد خبر : 4461

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) هم‌زمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور بانوان زائر و مجاور گلباران می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل سید جلال حسینی اظهار کرد: در این مراسم که همه ساله با حضور خیل عظیمی از بانوان و ارادتمندان به ساحت اهل بیت(ع) برگزار می‌شود خیل عظیمی از زائران با همراه داشتن شاخه‌های گل به سمت حرم رضوی حرکت می‌کنند.

وی درباره جزئیات برنامه گلباران حرم رضوی اظهار کرد: این ویژه برنامه از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه مصادف با اول دهه کرامت از عرصه میدان شهدا به طرف حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود و مدیحه‌سرایان و مولودی‌خوانان در طول مسیر ذکر اهل بیت(ع) می‌گویند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: گروهی از خادمین حرم رضوی نیز برای استقبال از بانوان با دود کردن عود و اسپند در مسیر حضور خواهند داشت و پس از اجتماع همه بانوان در رواق امام خمینی(ره) حجت‌الاسلام والمسلمین حدائق به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی در پایان اجرای گروه تواشیح و مداحی ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) را از دیگر برنامه‌های این مراسم در رواق امام خمینی(ره) برشمرد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن