اقتصادیستون اصلی

واگذاری ۲۰۰ میلیارد تومان از سهم الشرکه های بافت فرسوده مشهد به بانک سپه

کد خبر : 4409

معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: طی جلسات متعدد با بانک سپه خواستار فروش سهم شر که‌هایمان بودیم که درنهایت ۲۰۰ میلیارد تومان از سهم شر که‌هایمان را به بانک سپه واگذار کردیم.

به گزارش صبح مشهد، محمدرضا مزجی بابیان اینکه طی جلسات متعدد فی‌مابین شهرداری مشهد و بانک سپه خواستار رسیدگی به تعیین تکلیف حساب‌های اوراق مشارکت طرح بافت فرسوده میدان شهدا و منطقه ثامن بوده‌ایم، اظهار کرد:‌ ۲۰۰ میلیارد تومان از حساب‌ها تعیین تکلیف شده و به بانک سپه واگذارشده است.

وی این کار را ارزشمند دانست و افزود: اوراق مشارکت طرح بافت فرسوده میدان شهدا و منطقه ثامن از سال‌های گذشته منتشرشده و در سال ۱۳۹۴ به پایان رسانید.

استقبال از سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان در شهرداری مشهد

معاون اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در پروژه‌های اقتصادی شهرداری از سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: بنیاد ملی تعاون ناجا به‌منظور سرمایه‌گذاری در طرح‌های مشارکتی شهرداری اعلام آمادگی کرده است.

وی بیان کرد: به همین منظور جلسات متعدد در خصوص رفع ابهامات در مسیر سرمایه‌گذاری بنیاد ملی تعاون ناجا برگزار شد و برای سرمایه‌گذاری معادل هزار میلیارد تومان رفع ابهامات فی‌مابین شهرداری و بنیاد ملی تعاون ناجا صورت گرفته است.

مشارکت بنیاد ملی تعاون ناجا در اوراق مشارکت شهرداری مشهد

مزجی بابیان اینکه در این جلسه مدیرعامل بنیاد ملی تعاون ناجا و فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی نیز حضور داشتند، تأکید کرد: با مساعدت طرفین تمامی ابهامات رفع شده و به یک وفاق مناسب دست‌یافته‌ایم.

وی، حجم توافقات در این جلسه را قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: با ایجاد بسترهای مناسب می‌توانیم مشارکت سرمایه‌گذاران را افزایش دهیم. به حمدالله مقدمات برای سرمایه‌گذاری این شرکت در مشهد فراهم‌شده تا ضمن پویایی اقتصاد شهری، نیازمندی‌های شهر برطرف گردد و شاهد افزایش اشتغال‌زایی در شهر نیز خواهیم بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن