اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

۲ مصدوم و یک کشته در اثر برخورد زنجیره‌ای خودروها در مشهد

کد خبر : 4285

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: برخورد شدید ۱۵ دستگاه خودروی سواری سبک و سنگین در صد متری دو مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ، آتش پاد سوم مهدی رضایی صبح امروز در تشریح جزییات این خبر افزود : طی تماس با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مشهد بلافاصله ساعت ۶:۳۳ صبح امروز گروه پیشگیری از حریق و نجات ایستگاه های شماره ۱۶ و ۱۵ را به همراه سه دستگاه خودروی امداد و نجات به صد متری، بعد از بازار حافظ اعزام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در این حادثه ابتدا دو دستگاه اتوبوس و پراید به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد می‌کنند که در پی آن یک دستگاه خودرو کامیون ۱۰ تن حامل بار بشکه های ۲۲۰ لیتری روغن هیدرولیک به شدت با یک دستگاه سواری پراید که در پشت اتوبوس در حرکت بود ، برخورد کرد و در اثر شدت این برخورد خودرو پراید مابین اتوبوس و کامیون کاملاً مچاله شد و دو سرنشین میانسال و سالخورد این وسیله نقلیه یکی مصدوم و دیگری در دم جان باخت .

وی با بیان اینکه در ادامه چندین خودرو سبک و سنگین دیگر از جمله ۱۰ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند، تصریح کرد: در اثر این برخوردها یک سرنشین سواری پراید دچار جراحت شد که به همراه دیگر مصدوم این حادثه برای مداوا به بیمارستان اعزام شد.

آتشپاد سوم رضایی افزود: نجاتگران آتش‌نشانی به سرعت با قطع جریان برق خودروها و نصب علائم هشداردهنده در جاده، محل حادثه را ایمن‌سازی و از وقوع حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت از خودروها اقدام کردند و مصدومان حادثه را نیز تحویل عوامل اورژانس دادند.

نجاتگران آتش‌نشانی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن صد متری و تحویل محل حادثه به عوامل راهور همچنین تحویل متوفی به عوامل انتظامی و با عادی شدن عبور و مرور به ماموریت خود پایان دادند.

شایان ذکر می باشد با توجه به حساسیت حادثه آتش پاد دوم ” علی اکبر حکم آبادی ” سرپرست ایستگاه های اعزامی خود نیز در محل حادثه حاضر شد و از نزدیک عملیات آتش نشانان را هدایت می نمود .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن