اقتصادیستون اصلی

خادمان اقتصادی مشهدالرضا تجلیل می شوند

کد خبر : 3973

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از برگزاری مجموعه همایش های تجلیل ازخادمان اقتصادی مشهدالرضا خبر داد.

ژیلا حصاری در گفتگو با صبح مشهد اظهار کرد: مشارکت مردم در توسعه و عمران شهر به هر اندازه که باشد خوب و ارزشمند است.سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد افزود: یکی از مصداق های کارخیر که بارها در احادیث وروایات برآن تاکید شده است خدمت به زائرین بارگاه ائمه اطهار است.وی اضافه کرد: خدمت به زائرین امام هشتم نیز صرفا به حریم حرم مطهر خلاصه نشده و قطعا هرکس گامی در راستای خدمت به زائرین در مشهدالرضا انجام دهد مشمول اجر معنوی خواهد بود.

حصاری تصریح کرد: واژه خادمان اقتصادی مشهدالرضا صفتی برازنده برای کسانی است که با مشارکت اقتصادی و خرید اوراق، ضمن همکاری و همراهی با مدیران شهری، نقشی سازنده در ایجاد زیرساخت های شهری و ارایه خدمات بهتر به زائرین امام رئوف داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: معاونت اقتصادی شهرداری برخود مفروض می داند همت والای این عزیزان را ارج نهاده و ضمن تقدیرازانها در جهت ترویج این حرکت ارزشمند و خداپسندانه تلاش نماید.
سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: به همین منظور اولین همایش تقدیر از خادمان اقتصادی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برگزار گردید که با استقبال بسیارخوب شهروندان نیزمواجه شد.
وی افزود: در ادامه، برگزاری مجموعه همایش هایی در سطح فرهنگ سراهای مشهد برای تجلیل ازخادمان اقتصادی مشهدالرضا و ترویج فرهنگ مشارکت در دستورکار قرار گرفته است.
وی درپایان ابرازامیدواری کرد: مشارکت در پروژه های کلان شهری علاوه بر اجر معنوی از سود ویژه ای نیز برخوردار است که مردم فهیم مشهد مستحق سهیم شدن در این اقتصاد پررونق هستند و تمام سعی ما براین است تا شرایط این انتفاع عمومی را فراهم اوریم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن