ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

رویداد مشهد ۲۰۱۷ برندی برای مطرح شدن ایران در عرصه های بین المللی

کد خبر : 3881

معاون شهردار مشهد گفت: با توجه به ظرفیتی که رویداد مشهد ۲۰۱۷ به وجود آورده می‌توان از آن به عنوان یک برند برای مطرح شدن جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی استفاده کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، موسی شربتدار اظهار کرد: شهرداری مشهد با بیش از ۲۰ طرح و پروژه در جشنواره بین‌المللی نوآوری‌های شهری گوانگجو ۲۰۱۶ شرکت می‌کند و این طرح‌ها بسیار گسترده بوده که پس از پیاده‌سازی و دریافت نتیجه بدست آمده به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جدی گرفتن عرصه‌های بین‌المللی، گفت: تلاش‌های انجام شده برای شرکت در این جشنواره برای ارتقاء جایگاه بین‌المللی شهرداری مشهد و به‌دست آوردن کرسی‌های مهم در سازمان‌های بین‌المللی جهانی است.

وی با توجه به سطح بالای این جشنواره بیان کرد: ارسال ۲۱ پروژه از مشهد به این جشنواره نه تنها فرصتی برای معرفی اقدامات و نوآوری‌های شهرداری در خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران است، بلکه می‌تواند مزیت‌های بلند مدتی برای جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مشهد پایتخت جهانی اسلام در سال ۲۰۱۷ است، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت می‌توان به عنوان یک برند برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی استفاده کرد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن