اجتماعیستون اصلی

میزان تخلفات و متوسط سرعت رانندگان در محورهای منتهی به مشهد اعلام شد

کد خبر : 3813

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: بیش از ۸۱ هزار تخلف سرعت غیرمجاز طی بهار امسال در دو محور استان خراسان رضویثبت شده است.

به گزارش صبح مشهد، ابوالفضل حسینی عشرت آبادی اظهار کرد: ۱۶ دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس و مشهد- تربت حیدریه و برعکس وجود دارد که طی سه ماهه امسال در مجموع ۱۹ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۴۶ وسیله نقلیه از مقابل این دوربین ها تردد داشته اند.

وی ادامه داد: طی سه ماهه امسال، ۸۱ هزار و ۵۴۲ تخلف سرعت غیرمجاز شامل ۲۹ هزار و ۲۶۴ تخلف سرعت لحظه ای و ۵۲ هزار و ۲۷۸ تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این ۱۶دوربین در این دو محور ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده لحظه ای از طریق این دوربین ها را ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت و بیشترین سرعت متوسط غیرمجاز ثبت شده را ۱۷۸ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

به گفته وی، طی این مدت میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز لحظه ای در محور قوچان، ۱۲۵٫۹ کیلومتر در ساعت و میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز لحظه ای در محور تربت حیدریه، ۱۲۶٫۷ کیلومتر در ساعت بوده است.

حسینی عشرت آبادی افزود: طی این مدت میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز متوسط در محور قوچان، ۱۲۵٫۵ کیلومتر در ساعت و میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز متوسط در محور تربت حیدریه، ۱۲۵٫۳ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی پرتخلف ترین ساعات شبانه روز از لحاظ تعداد تعداد تخلفات سرعت لحظه ای را ساعت ۱۵ تا ۱۶ و پرتخلف ترین ساعات شبانه روز از لحاظ تعداد تخلفات سرعت متوسط را ساعت ۲۲ تا ۲۳ اعلام کرد./

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن