اجتماعیستون اصلی

سرپرست جدید مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی معرفی شد

کد خبر : 3523

با حضور استاندار خراسان رضوی و رئیس سازمان حج و زیارت، طی مراسمی از خدمات مسعود مجردی تقدیر و جواد شاد به عنوان  سرپرست جدید مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این مراسم با اشاره به کارشکنی عربستان سعودی در پذیرش زائران ایرانی، اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر زمینه ی اعزام عزتمندانه و برگزاری حج ابراهیمی و انقلابی، فراهم شود.
وی وجود مضجع شریف رضوی در مشهد مقدس را عظیم ترین ظرفیت فرهنگی کشور توصیف کرد و افزود: به برکت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیه و الثنا )، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر داخلی و خارجی هستیم.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر آمادگی استان برای پذیرایی از زائران خارجی، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که طرح مبدا تا مبدا برای این افراد اجرایی شود و برای تشرف به صورت گروهی برنامه ریزی کنند.
رشیدیان خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای اعزام زائران به عتبات عالیات، پیاده روی بزرگ اربعین، پذیرایی از زائران پیاده ی دهه ی آخر صفر و موضوعات مرتبط، از هم اکنون باید اتخاذ شود.
سعید اوحدی نیز ضمن تقدیر از خدمات اثر بخش مدیریت سابق حج و زیارت خراسان رضوی، گفت: این مجموعه به صورت جهادی در راستای اهداف سازمان و سیاست های مدیریت استان تلاش خواهد کرد.
گفتنی است؛ مسعود مجردی از این پس به عنوان مدیر امور زائران، زیر مجموعه ی معاونت امداد مستضعفان آستانقدس رضوی فعالیت می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن