اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

آغاز به کار اجلاس شهرداران جهان در سنگاپور

کد خبر : 3551

رئیس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد از آغاز به کار اجلاس شهرداران جهان در سنگاپور خبر داد و گفت: هیئتی از سوی شهرداری مشهد در این اجلاس شرکت دارند.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین کشیری با بیان این مطلب اظهار کرد: اجلاس شهرداران جهان با حضور نمایندگانی از ۱۷۰ کشور جهان صبح امروز یکشنبه بیستم تیرماه جاری همزمان با دهم ژولای ۲۰۱۶ در کشور سنگاپور به صورت رسمی افتتاح خواهد شد و «دکترتونی تان کونگ یام» رئیس جمهور و «لی لونگ» نخست وزیر سنگاپور میزبان نمایندگان جهان در افتتاحیه این مراسم خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه امسال اجلاس شهرداران جهان با شعار«مشارکت، اشتراک‌گذاری، نوآوری و ایجاد منابع پایدار» کار خود را آغاز کرده، عنوان کرد: این اجلاس با حضور بیش از ۱۷۰۰ نفر از رهبران دولت، مقامات شهری، شهرداران و کارشناسان، در بالاترین سطح بین‌المللی برگزار می‌گردد.
رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد به تشریح کارگاه‌های ‌علمی اجلاسیه پرداخت و بیان کرد: کارگاه‌های محیط زیست پاک، فرهنگ، ساخت جوامع و شهرهای انعطاف‌پذیر و تامین منابع مالی آینده شهر پایدار در خلال برپایی اجلاس برگزار می‌شود.
کشیری با بیان اینکه برگزاری این اجلاس ۵ روز به طول خواهد انجامید، گفت: در طی این مدت تورها و بازدیدهای تکنیکی در سنگاپور انجام می‌شود.
وی با اعلام اینکه زمان برگزاری اجلاس مقارن با هفته بین‌المللی آب است، خاطر نشان کرد: به دلیل همین تقارن، با حضور لارنس وونگ وزیر توسعه و ماسا زول کیفلی وزیر محیط زیست و منابع آب سنگاپور از مهمترین پروژه‌های آبرسانی و سایت آبخیرداری این کشور ، شهر هوشمند و توانمندی‌های بخش خصوصی بازدید می‌شود.
به گفته وی، میزبانی اجلاسیه قبلی که به صورت دوره‌ای برگزار شد، از آن ایتالیا بود که در اجلاسیه پیش‌رو نمایندگانی از شهرداری مشهد حضور یافتند.
رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد افزود: هیئت اعزامی شهرداری مشهد با هدف حضور در اجلاسیه و سخنرانی به این کشور عازم می‌شوند. ضمن اینکه دعوت از شهرداران کشورهای اسلامی به منظور شرکت در رویداد مشهد ۲۰۱۷، دعوت از شهرداران و مقامات شهری به منظور شرکت در اجلاس جامعه ایمن ۲۰۱۷ و تحویل بیش از ۱۰۰۰ دعوت‌نامه به صورت مستقیم به شهرداران حاضر در اجلاس از دیگر اهدافی است که با حضور در این اجلاس دنبال می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن