اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

انتشار فراخوان مسابقه طراحی پوستر هجدهمین نمایشگاه کتاب مشهد

کد خبر : 3360
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتشار فراخوان مسابقه طراحی پوستر هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش صبح مشهد  به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد، یوسف امینی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد مقدس، اظهار کرد: این فراخوان با هدف مشارکت هنرمندان و گردآوری آثار گرافیستهای استان خراسان رضوی صادر شده است و در پایان نیز علاوه بر تقدیر از آثار برگزیده، نمایشگاهی از آثار رسیده برپا خواهد شد.
 دبیرهجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد مقدس عنوان کرد: ثبت نام و ارسال آثار منظور از ۱۰ تیرماه آغاز و تا ۳۱ این ماه ادامه می یابد و علاقه مندان باید آثار خود را به همراه مشخصات و شماره های ارتباطیشان را به پست الکترونیک  info@kh-digital.ir  با عنوان طراحی پوستر نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد ایمیل کنند.
وی افزود: طراحان می بایست برای طراحی پوسترهای خود از عنوان هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد مقدس و نمادهای مرتبط با کتاب و ماه محرم به دلیل تقارن برگزاری نمایشگاه بااین ایام در طراحی آثار استفاده کنند و پوسترها را به صورت عمودی و در ۵۰*۷۰ به صورت فابل jpg با رزولوشن ۷۰dpi  ارسال کنند.
امینی خاطرنشان کرد: استفاده از شعار نمایشگاه امسال «فردا برای خواندن دیر است» و ترجمه متن فارسی به زبان های عربی و انگلیسی بلامانع است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای همه طراحان بلامانع است، عنوان کرد: هر طراح می تواند حداکثر با سه اثر در این مسابقه شرکت کند و درج نام طراح در نام گذاری فایل های ارسالی ضروری است.
وی با اشاره به انتخاب ۳ اثر برگزیده این مسابقه از سوی هیات داوران، ادامه داد: به سه نفر اول لوح تقدیر و جوایز نقدی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن