اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

پروژه‌های مشهد ۲۰۱۷ در زمان مقرر خود افتتاح می‌شود

کد خبر : 3309

شهردار مشهد با بیان اینکه تمام پروژه‌های مشهد ۲۰۱۷ در زمان مقرر خود افتتاح می‌شود، گفت: در حال حاضر اقدامات متنوعی در این خصوص در حال اجراست که می‌توان به اجرای خط ۲ قطارشهری مشهد به عنوان پروژه‌ای که رفت و آمد زائران و مجاوران را تسهیل می‌کند، اشاره کرد.

به گزارش صبح مشهد   به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدصولت مرتضوی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد ۲۰۱۷ که با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به اقداماتی که در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در سطح شهر مشهد در حال شکل‌گیری است، افزود: همچنین اقدام قابل توجهی از سوی معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در زمینه واقعه مسجد گوهرشاد صورت پذیرفته است که می‌توان در برنامه‌های مرتبط با مشهد ۲۰۱۷ به آن توجه داشت.
وی با اشاره به افتتاحیه گردهمایی گوهرشاد در ماه جاری ادامه داد: طی دو سال اخیر مطالعات بسیار خوب و مدونی در خصوص قیام گوهرشاد و واقعه کشف حجاب از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی صورت پذیرفته است و از این مطالعات باید به بهترین شکل استفاده کرد.
شهردار مشهد همچنین با ابراز تاسف از کارشکنی‌های کشور عربستان علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در زمینه‌هایی که دچار خلل می شویم باید از عنصر جایگزین استفاده کنیم.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن