اسلاید شواقتصادیستون اصلی

برگزاری کنفرانس منطقه‌ای با محوریت جاده ابریشم در مشهد

کد خبر : 3320

کنفرانس منطقه‌ای در مشهد با محوریت جاده ابریشم در ۲۴ الی ۲۶ مهر ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
اولین اولین جلسه مشترک در خصوص برگزاری کنفرانس منطقه‌ای در مشهد با محوریت جاده ابریشم برگزار شد.


به گزارش صبح مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، نخستین جلسه مشترک در خصوص برگزاری کنفرانس منطقه‌ای در مشهد با محوریت جاده ابریشم در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر اعظمی رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد، علی اصغر عنابستانی مشاور عالی و جانشین شهردار در ستاد مشهد ۲۰۱۷، دکتر ایمان‌پور دبیر علمی کنفرانس، دکتر زرقانی دبیر اجرایی کنفرانس و همچنین مدیری ستاد مشهد ۲۰۱۷ برگزار شد، در خصوص موضوعاتی بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه مقرر شد ضمن اینکه تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه و شهرداری در خصوص برگزاری کنفرانس منطقه‌ای با محوریت جاده ابریشم منعقد شود، گروه‌های علمی در دانشگاه که مرتبط با موضوع و محورهای کنفرانس هستند نیز به دبیرخانه کنفرانس معرفی شوند.
همچنین تصمیم بر آن شد تا کمیته علمی در خصوص فراخوان، دریافت و سفارش مقالات با محوریت” نقش و جایگاه کلانشهر مشهد” موضوعات پیشنهادی خود را تا دو هفته آینده ارائه دهد.
در این جلسه حاضران بر این موضوع که کنفرانس باید بتواند فضای گفتمانی را برای متخصصان و صاحب‌نظران جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مشهد ۲۰۱۷ فراهم کنند، تاکید کردند؛ همچنین شهرداری لازم است مطالبی را جهت غنای علمی کنفرانس مذکور ارائه دهد و امضای این تفاهم‌نامه می‌تواند وظایف دانشگاه و شهرداری را مشخص نماید.
در ادامه نیز مدیران تاکید داشتند برگزاری کنفرانس‌ها و نشست‌ها باید در شأن پایتخت فرهنگی (مشهد) صورت پذیرد و انجام این امر با حضور و مشارکت همه سازمان‌ها و نهاد‌ها محقق خواهد شد.
کنفرانس منطقه‌ای در مشهد با محوریت جاده ابریشم در ۲۴ الی ۲۶ مهر ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن