اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

محدودیت‌های ترافیکی همزمان با روز قدس در اطراف حرم رضوی اعمال می‌شود

کد خبر : 3282

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد مقدس از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با روز قدس در اطراف حرم منور رضوی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد ، مهدی امامی ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز قدس هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان اتوبوسرانی، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی وغیره به‌عمل آمده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد یادآور شد: حدود ۳۰۰ دوربین در معابر شهری برای نظارت بر راهپیمایی نصب شده، ۱۰ گشت کنترل انضباط ترافیک نیز در سطح شهر جهت رفع ترافیک مستقر شده‌اند.

امامی از محدودیت ترافیکی در محدوده شبکه معابر منتهی به حرم رضوی خبر داد.

در ادامه این نشست علی اصغر نیشابوری، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد حدود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۷ تا ۱۴ روز جمعه، برای انتقال شهروندان به میدان  ۱۵ خرداد، به صورت رایگان آماده سرویس‌دهی هستند که در مجموع در ۱۹ پایانه در سطح شهر ارائه خدمات می‌کنند.

وی همچنین از فعالیت ۱۱۲۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر خبر داد.

حسن جعفری نیز در ادامه  این نشست گفت: در روز راهپیمایی حدود ۲۰ دستگاه ماشین در واحدهای آتش نشانی در سطح شهر در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در ادامه از کاهش ۲۰ درصدی حوادث در ماه مبارک رمضان  خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این رقم نسبت به سال گذشته کاهش خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن