اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

آغاز معرفی جاذبه‌های مشهد در خطوط هواپیمایی امارات

کد خبر : 3225

رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد از برداشتن گام عملی در راستای تحقق میزبانی پایتخت فرهنگ اسلامی خبر داد و گفت: به منظور تحقق این میزبانی جاذبه‌های مشهد مقدس در خطوط هواپیمایی امارات معرفی خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین کشیری با بیان این مطلب اظهار کرد: استفاده حداکثری از تمامی قالب‌های اطلاع‌رسانی حرفه‌ای، یکی از مهم‌ترین اهداف در بحث معرفی مشهد برای میزبانی پایتخت فرهنگ اسلامی است که در این راستا معرفی این کلانشهر مذهبی در خطوط هواپیمایی بین‌المللی دارای اهمیت و اولویت ویژه‌ای است.
وی در ادامه عنوان کرد: از ۶ ماه گذشته رایزنی‌های متعددی با شرکت‌های مهم هواپیمایی که به مقصد مشهد رهسپار می‌شدند، صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به شرکت‌ هواپیمایی اماراتی، قطری، ترکی، عراقی و… اشاره کرد.
رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه بستر اطلاع‌رسانی در قالب تلویزیون، مجلات، عکس و… در خطوط هواپیمایی این کشورها مهیا است، بیان کرد: در این پروازها، مشهد به عنوان قطب توریستی، مذهبی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی، علمی و… به مخاطبان معرفی می‌شود.
کشیری، زمان شروع اطلاع‌رسانی در این خصوص را آگوست ۲۰۱۶ همزمان با شهریورماه سال جاری دانست و گفت: بر اساس توافقات اولیه‌ای که صورت گرفته، در حال حاضر اطلاع‌رسانی از طریق خطوط اماراتی که به مشهد پرواز دارند، انجام می‌شود. علاوه بر این از ظرفیت تمامی پروازهای خاورمیانه‌ای هواپیماهای کشور امارات در این زمینه استفاده می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: گفتگو و رایزنی برای اطلاع‌رسانی پیرامون مشهد پایتخت فرهنگ اسلامی در خطوط هوایی قطری، ترکی، عراقی و… نیز در دست انجام است و اطلاع‌رسانی در این باره انجام می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن