اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

کاهش سود تسهیلات مسکن را دنبال می کنیم

کد خبر : 3200

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ابلاغ کاهش نرخ سود تسهیلات سپرده های بانکی گفت: کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن را به شدت دنبال می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، علی رضا رشیدیان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اگر به جوانی که دنبال تهیه خانه است تسهیلات ارزان قیمت بدهند ترغیب می شود به جای اجاره خانه، مسکن بخرد.
وی اظهار کرد: همانگونه که در زمینه خرید خودرو با وامی که به خریداران داده شد تولید کنندگان خودرو را نجات دادند این طرح را در حوزه مسکن هم می توان با کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن اجرا کرد و جامعه را برای تامین مسکن از راه سرمایه گذاری در خرید مسکن تحریک کرد.
استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با ابلاغ کاهش نرخ سود تسهیلات سپرده ها، نرخ سود تسهیلاتی که قرار است به صنایع داده شود نیز باید کاهش یابد.
رشیدیان افزود: در جلسه هفته آینده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بانک ها عملکرد خود را در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی ارائه خواهند کرد.
وی اظهار کرد: از طریق صندوق توسعه ارزی و ملی نیز بیش از ۳۰۰ میلیون دلار ارز واحدهای تولیدی استان تامین شده که نکته مهمی است.
استاندار خراسان رضوی گفت: در طرح های اقتصادی روستاها ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه مصوب در صندوق کارآفرینی وجود دارد که در سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از ایشان خواسته شد سهم استان خراسان رضوی را افزایش دهند.
رشیدیان افزود: بقیه بانک ها را هم باید همراه کرد تا مشکلاتی که از سالیان قبل در اثر رکودها و تحریم ها با آنها مواجه بودیم حل شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن