استانیاسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی خبر داد؛بررسی نقاط ضعف جشنواره قرآن امسال جهت نمایشگاه بزرگ قرآنی ۲۰۱۷

کد خبر : 2887

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از بررسی نقاط ضعف و قوت یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد توسط کمیته محتوایی آن با برگزاری نمایشگاهی کامل در سال ۲۰۱۷ خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح مشهد به نقل از فارس، سید سعید سرابی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی با ابراز خرسندی از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این همکاری از مهم‌ترین جلوه‌های برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد محسوب می‌شود که به نظرم از جمله ویژگی‌های قابل توجه مشهد در سطح کشور در بخش برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر وجود ویژگی‌های شاخص قرآنی در خراسان رضوی افزود: معظم له وجود قاریان قرآنی و انجام فعالیت‌های قرآنی فراوان این استان را نمونه‌ای از قطب قرآنی جهان اسلام برشمردند که این امر جایگاه والای خراسان را در فعالیت‌های قرآنی می‌رساند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از بررسی نقاط ضعف و قوت یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد توسط کمیته محتوایی آن با برگزاری نمایشگاهی کامل در سال ۲۰۱۷ خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۲۶ بخش و ۳۲ کمیته فعال هستند بنابراین به نظر می‌رسد برگزاری چنین نمایشگاهی با کیفیت و کمیت در ابعاد و وسعتی به این شکل نسبت به استان‌های دیگر قابل مقایسه نیست.

سرابی با اشاره به موضوعات روز جامعه و استفاده از آن در این نمایشگاه بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی قرآنی، اسلامی، مدافعان حرم و مقاومت تنها بخشی از این موضوعات را در نمایشگاه امسال تشکیل می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شده نشاط قرآنی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد وجود داشته باشد اضافه کرد: آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، نمایشگاه بین‌المللی، سازمان فرهنگ و ارتباطات خراسان رضوی، جامعهالمصطفی و سایر دستگاه‌های مختلف این استان در برگزاری این نمایشگاه تلاش ویژه‌ای داشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن