اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

پروژه میدان شهدا برای مشهد ۲۰۱۷ باید به آمادگی حداقلی برسد / لزوم اجرای المان شهدا و طروات بخشی به میدان شهدا و خروج از حالت کارگاهی

کد خبر : 2882

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه میدان شهدا باید برای مشهد ۲۰۱۷ به آمادگی حداقلی برسد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن انتظاری هروی در بازدید از پروژه میدان شهدا اظهار کرد: این پروژه تنها متکی به خودش نیست بلکه به واسطه تلاقی ایستگاه‌های خطوط دو و سه قطار شهری در این محل، محدودیت‌هایی برای آن ایجاد شده است.

وی افزود: این محدودیت‌ها باید به گونه‌ای مدیریت شود که پروژه میدان شهدا برای مشهد ۲۰۱۷ به آمادگی حداقلی برسد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در این پروژه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: نگرانی‌هایی در مسیر اجرای این پروژه وجود دارد که از جمله آن می‌توان به بحث‌‌های مربوط به اداره آب و فاضلاب و عدم شروع پروژه ضلع شمال شرقی توسط اداره اوقاف اشاره کرد.

انتظاری هروی تاکید کرد: در برخی از قسمت‌های این میدان نیز بعضی از پروژه‌های مربوط به ناجا به کندی انجام می‌شود و یا اصلا آغاز نشده است که باید هر چه زودتر فعال گردد و مدیریت طرح میدان شهدا نیز نقص ایجاد شده از عدم اجرای این پروژه‌ها را با اجرای نمای مناسب رفع کند.

وی اذعان کرد: معماری میدان شهدا یکی از موضوعات با اهمیت است که در همین راستا باید ایده‌های مطرح شده در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی شده و ایده نهایی در راستای معماری ایرانی اسلامی در این میدان پیاده شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: اجرای المان‌های شهدا و همچنین طراوت‌بخشی به میدان شهدا نیز باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم همزمان به افتتاح فاز اول خط دو قطار شهری در آبان‌ماه سال جاری، این میدان از حالت کارگاهی خارج شود.

لازم به ذکر است، در این بازدید، مهدی ذاکرالحسینی، رییس کمیسیون فنی و عمران و همچنین وحید برجسته‌نژاد، مدیر طرح میدان شهدا، انتظاری هروی را همراهی می‌کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن