اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

برگزاری ۲۰ محفل انس با قرآن مشهد با حضور قاریان لبنانی

کد خبر : 2691

۲۰ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی از کشور لبنان در نیمه اول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی همزمان با شروع ماه میهمانی خدا محافل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی از کشورهای لبنان، مصر و ایران از دومین روز ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.
بنا بر این گزارش در نیمه اول ماه بهار قرآن این محافل در هفت مسجد مرکز و حاشیه شهر مشهد ، حسینیه خیاطها و حسینیه هراتی ها از اماکن مذهبی مرکز شهر برنامه ریزی شده است.
همچنین درآستان مقدس امامزادگان یحیی بن زید(ع) میامی و سید محمد(ع) مشهد محافل انس با قرآن کریم در شب های دوازدهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان با حضور قاریان ایرانی و لبنانی در جمع زائرین و عاشقان قرآن و عترت برگزار می شود.
این گزارش می افزاید همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن محفلی با حضور استاد حمید شاکرنژاد و قاریان لبنانی در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه بین المللی با حضور عامه مردم برپا خواهد شد.
در همین راستا محافلی نیز در جامعه المصطفی العالمیه، جامعه الحسین، ستاد مبارزه با مواد مخدر، پادگان ثامن الائمه و حرم مطهر برگزار می شود.
این گزارش حاکی است در نیمه اول ماه مبارک رمضان ۲۰ محفل قرآنی با حضور قاریان لبنانی استاد محمد علی قاسم و محمد علی امهز، ۶ محفل قرآنی با حضور قاری مصری استاد عبدالناصر حرک و ۱۵ محفل قرآنی تلاوت با حضور قاریان ایرانی انجام می شود.
گفتنی است از قاریان برجسته ایرانی استاد سید جواد حسینی ، استاد حمید شاکر نژاد، کاشفی، مشمول، استاد روغنی ، قلندرزاده و چمنی دعوت شده در محافل قرآنی نیمه اول ماه مبارک رمضان به تلاوت خواهند پرداخت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن