اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

محدودیت‌های ترافیکی ویژه ماه مبارک رمضان در مشهد اعمال می‌شود

کد خبر : 2617

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس اعمال می‌شود.

به گزارش صبح مشهد  سرهنگ حمیدرضا گرایلی ظهر امروز در نشست خبری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه‌های خوبی از لحاظ ترافیکی در مشهد لحاظ شده و یکسری محدودیت‌های ترافیکی برای ماه مبارک رمضان و به‌ویژه شب‌های قدر برای زائران و شهروندان مشهدی طرح ریزی شده است.

وی افزود: مانند ایام نوروز و لحظه سال تحویل که تردد خودروها در مرکز شهر و حرم مطهر رضوی بیش از پیش قابل مشاهده است و محدودیت‌هایی در نظر گرفته می‌شود، در لحظه سال تحویل و در شب‌های قدر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان بسیج به سمت حرم، چهار راه مدرس به سمت حرم، میدان شهدا به سمت حرم، چهار راه شهید گمنام به سمت حرم و از سمت میدان نواب به سمت حرم مطهر رضوی مسیر تا پایان مراسم مسدود شد.

گرایلی با اشاره به سنگینی بار ترافیکی حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر از زائران و مجاورین حرم مطهر رضوی خواست و بیان کرد: مردم سعی کنند برای مشرف شدن به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر فقط از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، تدابیری اندیشیده شده که در این شب‌ها با سرویس‌هایی اختصاصی از زائرین و مجاورین حرم مطهر که در اقصی نقاط شهر موجود است ایاب و ذهاب مسافرین و مجاورین را پوشش دهیم و خدمت رسانی کنیم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: یکی از مشکلات ما در شب‌های پربرکت قدر، پایان مراسم مناجات است که همه برای خروج از مراسم قدری تعجیل می‌کنند و سعی براین دارند که همه باهم خارج شوند و یک عده کثیر دیگری متاسفانه توقف‌های بیجا دارند و در مکان‌هایی اتومبیل خود را پارک می‌کنند که سبب انسداد راه می‌شود، با این افراد برخورد جدی می‌شود.

وی افزود: برای دوری از چنین مشکلاتی که ذکرشده حدالامکان سعی شود برای تشرف به حرم مطهر رضوی از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود و درصورتی که اجبار به استفاده از خودرو شخصی است نهایت همکاری را با ماموران راهور داشته باشید و وسیله نقلیه را در مکانی مناسب پارک کنند.

گرایلی در زمینه راهپیمایی روز قدس و  عید فطر و محدودیت‌های ترافیکی در این روزها اظهار داشت: در بحث راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر ما باز هم محدودیت‌های ویژه‌ای اعمال خواهیم کرد و طرح‌های ترافیکی از پیش تعیین شده که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در ماه پربرکت رمضان یکی از وظایفی که برعهده راهور گذاشته شده برخورد با افرادی است که در حال و یا تظاهر به روزی خواری هستند، برخورد سطحی و در حد تذکر با این افراد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن