اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

به کمپین نائب الزیاره می‌پیوندم/ سیره رضوی را در کشورم ترویج خواهم داد

کد خبر : 2547

نور الشریف بیان کرد: کمپین نایب الزیاره بستر زیارت برای سیل عظیمی از عاشقان اهل بین را فراهم می‌کند.

نورالشریف، دانشجوی لبنانی یکی از ۴۰۰ مهمان بین‌المللی است که امروز پس از شرکت در مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) و حماسه ۱۵ خرداد برای زیارت امام مهربانی ها وارد مشهد شدند٬ وی در گفت گو با خبرنگار صبح مشهد بابیان اینکه امکانات و شرایط سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر رضوی برای همگان محیا نیست٬ اظهار کرد: ایجاد کمپین نایب زیاره می‌تواند بستر زیارت معنوی عده‌ی کثیری را فراهم کند.
وی افزود: کمپین نایب الزیاره یک طرح بین‌المللی است و با گسترش این طرح در اقصی نقاط جهان٬ بستر زیارت معنوی برای افراد فراهم می‌شود.
این دانشجوی لبنانی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ مرتبه به زیارت علی بن موسی‌الرضا آمده‌اند و در این ‌بین دعاگوی خانواده و آشنایان نیز بوده‌اند٬ خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند در هنگام زیارت به حرم مطهر رضوی ضمن زیارت برای خودشان٬ نایب الزیاره دوست داران اهل‌بیت باشند.
وی ضمن اینکه کمپین نایب الزیاره شهرداری مشهد را طرحی موفق پیرامون زیارت معنوی خواند٬ تصریح کرد: در کمپین نایب الزیاره امام حسین و حضرت ابوالفضل در کشور عراق حضور دارم و خرسند هستم از اینکه می‌توانم در کمپین نایب الزیاره حرم مطهر رضوی نیز شرکت کنم و بستر زیارت معنوی دیگران را نیز فراهم آورم.
نور الشریف بابیان اینکه مقام علی بن موسی‌الرضا(ع) در لبنان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند٬ خاطرنشان کرد: صفات و روش و سبک زندگی ایشان همانند صفات خداوند است؛ پس از بازگشت به کشورمان به‌طور حتم بخشی از سیره و روش زندگی ایشان را برای هم‌وطنانم بازگو خواهم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن