اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی در حرم رضوی برگزار می‌شود

کد خبر : 2534

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری برنامه های سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم مطهر رضوی خبر داد.

 به گزارش  صبح مشهد به نقل آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید‌جلال حسینی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بار دیگر ملت قدرشناس‌ و با ایمان‌ ایران‌ گرد هم‌ می‌آیند تا یاد و خاطره‌ آن‌ امام‌ عظیم‌الشأن‌ را گرامی‌ بدارند.

وی ادامه داد: در راستای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه مراسم گرامیداشتی با حضور حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد و آیت الله سید احمد خاتمی در صحن جامع رضوی و رواق بزرگ امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

حسینی ادامه داد: حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه از چهارشنبه ۱۲ خرداد تا جمعه ۱۴ خرداد از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در صحن جامع رضوی به تبیین سیره اخلاقی و سیاسی امام خمینی(ره) خواهد پرداخت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: همچنین آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در مراسم گرامیداشت بیست‌و‌هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) ۱۳ خردادماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در رواق امام‌خمینی(ره) به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: مراسم ویژه ای به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) نیز برای زائران عرب‌زبان و اردوزبان در رواق‌های دارالمرحمه و کوثر حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است که مرثیه‌سرایی و سخنرانی با موضوع ثمرات قیام روح الله از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن