اقتصادیستون اصلی

مجلس دهم برای رفع معضلات اقتصادی در کنار دولت خواهد بود

کد خبر : 2519

عضو هیات رئیسه  مجلس دهم،با بیان اینکه افزایش تعامل دولت و مجلس برای رفع مشکلات کشور ضروری است،گفت:برای رفع معضلات اقتصادی و فرهنگی در کنار دولت خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد ،امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات کنونی کشور،گفت: سخت شدن شرایط معیشتی مردم و همچنین رکود حاکم بر جامعه مهم ترین معضلات موجود در کشور است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس دهم،با تاکید بر اینکه نظارت بر مجموعه امور جاری و توسعه کشور برعهده مجلس است، افزود: اولویت ما انجام وظیفه درست در مجلس با هدف بهبود شرایط کشور است.

ایجاد هماهنگی بیشتر میان قوا رمز غلبه بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه چالش های اصلی ما در شرایط کنونی کشور به موضوعات اقتصادی و فرهنگی مربوط است، تصریح کرد: در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ در کنار دولت باید سیاست های تدوین شده جامع کشور در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین سیاست های ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری را اجرا کنیم.

نگاه به درون و داشته های ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراموش نشود

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند کلید رفع مشکلات کشور است،گفت: مقاوم سازی اقتصاد با هدف بهبود شرایط مردم و همچنین کاهش دغدغه های آنان باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

قاضی زاده هاشمی با تاکید براینکه مجلس دهم باید از تمامی ابزارهای موجود در راستای بهبود شرایط کشور استفاده کند،گفت: نگاه به درون و داشته های ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی پیش شرطی اساسی بوده که نباید در این برهه از زمان به فراموشی سپرده شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: ایجاد هماهنگی و وحدت بیشتر میان قوا رمز غلبه برمشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام بر نماینده محترم دکتر قاضی زاده عزیز فرمودید مجلس درکنار دولت برای حل معضلات اقتصادی است احسنت بر شما بزرگوار ولی چرا در کنار مردم نیستید ؟ آیا در مورد حل مشکل مردم بیچاره ای که به بانک مرکزی و ارم دادگستری اعتماد کردن و پولشان را در موسسه میزان سپرده کرده اند و الان یکسال و نیم است سرگردانند و.دچار مشکلات فراوان معیشتی شده اند هم همراهی خواهید کرد ؟ طلبکار به دفترمان مراجعه میکند و.آبروریزی میکند و به پلیس زنگ میزند و به دادگاه میکشاند ما را ولی ما حتی حق پیگیری سپرده مان را هم نداریم !! حتی حق شکایت نداریم ؟!! ایا این با اصول انسانیت , اسلامیت و قانون اساسی منافات ندارد ؟ چرا کسی پاسخگوی ما نیست دادمان را به چه کسی بگوییم ؟؟ در داخل کشور کسی به حرفمان اعتنایی نمی کند به چه.کسی متوسل شویم ؟ گناه ما چیست ؟ لطفا پیگیری کنید این تظلمی که ما رفته را در غیر اینصورت به این مردم مدیون خواهید ماند تا روز حساب یا علی (ع)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن