اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

ارایه خدمات شبانه روزی در مساجد مشهد

کد خبر : 2299

مدیر امور فرهنگی شهرداری مشهد از افتتاح بالغ بر ۸ مسجد برای ارائه خدمات شبانه روزی به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، علی قناویزچی اظهار کرد: حضور میلیونی زائران علی بن موسی رضا(ع) علی الخصوص در ساعات پایانی شب در سطح شهر سبب شد که اقدامات لازم برای ارایه خدمات رفاهی و عبادی شبانه برای زائران را در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکیدبر اینکه این اقدام یک حرکت مردمی است افزود: برهمین اساس بر آن شدیم تا به منظور تامین نیاز زائران با هماهنگی با برخی مساجد که در مسیر تردد زائران و خیابانهای منتهی به حرم خدمات دهی قراردارند، خدمات رسانی انها را شبانه روزی کنیم.

وی با اشاره به شناسایی مساجد مذکور افزود: در همین راستا اقدامات لازم برای این عمل خداپسندانه با مشارکت هیات امنای مساجد و حمایت شهرداری مشهد انجام شده است.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد تصریح کرد: تابلوها و بنرهایی نیز برای اطلاع رسانی عمومی با هدف معرفی مسجد به عنوان مسجد شبانه روزی، سر در مساجد نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه امکان بهره مندی زائران و مجاوران از فضای مسجد جهت انجام اعمال عبادی به صورت شبانه روزی فراهم شده افزود: زائران و مجاوران بارگاه قدس رضوی می توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی و وضو خانه و همچنین ارائه خدمات پذیرائی از جمله آب جوش و چایی استفاده نمایند.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: جعبه های اطلاع رسانی در غالب ویژه نامه و نقشه مشهد و مکان یاب برای رفاه حال مسافران در داخل مساجد قرار داده شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن