اسلاید شواقتصادیستون اصلی

ضرورت ایجاد مراکز طبیعی- تفریحی در مشهد

کد خبر : 2201

ایجاد مراکز طبیعی- تفریحی برای گذران اوقات فراغت مردم در مشهد یک ضرورت است که موجب نشاط اجتماعی بیشتر و ارتباط سالم بین مردم و افزایش ماندگاری زائر نیز می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد ، سید جلال فیاضی اظهار کرد: وجود و ایجاد مراکز طبیعی- تفریحی برای گذاران اوقات فراغت مردم در مشهد یک ضرورت است که تنوع این گونه مراکز نیز بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمرکز مراکز طبیعی- تفریحی در خارج از شهر از جمله طرقبه و شاندیز است، تصریح کرد: این مراکز اگر چه خوب است ولی ظرفیت جمعیت به این گستردگی را ندارد.
وی با اشاره به ساخت مرکز گردشگری هفت حوض عنوان کرد: ساخت مرکز هفت حوض در شهر به عنوان یک مکان بکر طبیعی در مجاورت مشهد یکی از اقدامات بسیار خوب شهرداری است که این تنوع را به نمایش می گذارد.

فیاضی عنوان کرد: اگر مسئولان بحث جاده و مسیر دسترسی به این منطقه را حل کنند، قطعا منطقه هفت حوض یکی از مراکز خوبی خواهد بود که مردم از ان بهره خواهند برد.

وی در خصوص تاثیر این مراکز طبیعی و تفریحی در افزایش ماندگاری زائر اظهارکرد: در حوزه ماندگاری زائر باید برنامه ریزی جامع در حوزه فرهنگی، اقتصادی و تفریحی تدوین شود که یکی از بخش های آن می تواند توسعه مراکز تفریحی و گردشگری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر در ادامه با بیان اینکه گسترش فضای طبیعی قطعا می تواند تاثیر بسزایی در نشاط روانی مردم داشته باشد، بیان کرد: وقتی اوقات فراغت مردم درست و در فضای طبیعی باشد، آثار روانی و استرس ها را کاهش می دهد و موجب نشاط اجتماعی بیشتر و ارتباط سالم بین مردم می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن