اسلاید شودانش و فناوریستون اصلیپربازدیدترین ها

دومین نمایشگاه سوغات زیارت در مشهد برگزار می‌شود

کد خبر : 1766

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی از آغاز به کار دومین نمایشگاه سوغات زیارت در مشهد از ۱۸ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد  به نقل از  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، حسین زارع‌صفت از افتتاح دومین نمایشگاه سوغات زیارت در مشهد خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی مهم‌ترین ظرفیت‌های مشهد به عنوان دبیرخانه سوغات زیارت و معرفی محصولات جدید برگزار خواهد شد.

وی همچنین به سوغات زیارت و نقش آن در توسعه صنایع‌دستی و رونق اقتصادی نیز اشاره کرد و افزود: مشهد به عنوان دبیرخانه سوغات زیارت انتخاب شده و در همین ارتباط دومین نمایشگاه بازاریابی سوغات زیارت در روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه امسال در هتل میثاق مشهد برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود: در این نمایشگاه ۵۰۰ محصول ارزشمند با قیمت‌های مناسب به عنوان سوغات و هدیه در معرض نمایش قرار خواهد گرفت و فرصت بسیار مغتنمی برای تهیه هدیه و سوغات در شهر مقدس مشهد است.

زارع‌صفت متذکر شد: این نمایشگاه در حالی برپا می‌شود که امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: دومین نمایشگاه بازاریابی سوغات زیارت ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع‌دستی کشور در هتل میثاق مشهد افتتاح خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن