استانیاسلاید شوستون اصلی

وزش باد و بارش‌های رگباری تا اواسط هفته

کد خبر : 1629
هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای ازپیش‌بینی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گردوخاک (به ویژه نیمه جنوبی و نوار شرقی) و نیز بارش‌هایی به شکل رگبار توأم با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد  هواشناسی خراسان بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر یک‌شنبه تا اواسط هفته جاری استان تحت تأثیر جریانات ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت که به تناوب، به ویژه طی امروز و فردا باعث وقوع وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گردوخاک (به ویژه در نیمه جنوبی و نوار شرقی) و نیز بارش‌هایی به شکل رگبار توأم با رعدوبرق و در نواحی مستعد، بارش تگرگ در سطح استان خواهد شد، از این رو در برخی مناطق احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها طی فعالیت این سیستم جوی وجود دارد.
بر این اساس طبق مدل‌های پیش یابی بیشترین حجم بارش‌ها امروز یکشنبه در شهرستان‌های کلات، فریمان، مشهد، چناران، قوچان، نیشابور، بینالود، تربت حیدریه، کاشمر و کوهسرخ پیش بینی می‌شود.
همچنین فردا دوشنبه برای شهرستان‌های سرخس، کلات، مشهد، فریمان، تربت حیدریه، چناران، و ارتفاعات بینالود بارش باران پیش بینی شده است.
در ضمن از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریانات پیش بینی می‌شود دما به طور میانگین بین ۸ تا ۱۰ درجه در سطح استان کاهش یابد.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن