اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

بزرگداشت «سلطان الخطاطین» در سال ۲۰۱۷

کد خبر : 1533

رئیس انجمن خوشنویسان مشهد از برنامه های این انجمن در سال ۲۰۱۷ میلادی و همزمان با معرفی مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد «محمد باقرزاده طوسی» در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن خوشنویسان خراسان رضوی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: تاسیس نگارخانه تخصصی خوشنویسی، اختصاص زمین برای احداث مجتمع خوشنویسی، برگزاری گرامیداشت استاد «سلطانعلی مشهدی» به عنوان سلطان الخطاطین و برگزاری جشنواره خوشنویسی رضوی از جمله برنامه‌ها و خواسته های این هیئت مدیره است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار، هنر خوشنویسی را هنری مقدس و ارزشمند عنوان کرد و گفت: حضور استادان مطرح خوشنویسی کشور در مشهد، یکی از مهمترین ظرفیت های این هنر در سطح استان است و خوشبختانه به مسائل آموزشی در شاخه های مختلف هنر خوشنویسی به خوبی توجه شده است. «سیدسعید سرابی» با اشاره به حضور هیئت مدیره جدید انجمن خوشنویسان گفت: برنامه ها و اهداف بلندمدتی که ازسوی هیئت مدیره انجمن مطرح شد، نشان دهنده تحول و حرکتی رو به جلو است که با برنامه ریزی منسجم می توان شاهد اجرای آنها بود. سرابی همچنین برای برگزاری بزرگداشت سلطان علی مشهدی در سال ۲۰۱۷ اعلام آمادگی کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن