اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

شهدای مدافع حرم هیچ مرزی برای اسلام قائل نیستند/ حیله وهابیت جنگ میان مسلمانان است

کد خبر : 1544

جانباز و مدافع حرم با بیان اینکه هرجا پرچم اسلام است جنگ وجود دارد، گفت: این همان حیله داعش و وهابیت است که در عراق، سوریه، افغانستان، لبنان و فلسطین جنگ باشد و مسلمانان را با هم درگیر کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد  از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی پرویزی، در مراسم اجتماع بزرگ مدافعان حرم (فاطمیون) که شامگاه چهارشنبه در مسجد فقیه سبزواری مشهد برگزار شد، شناخت و موفقیت را رمز اصلی موفقیت دانست و اظهار داشت: یاران امام حسین(ع) با شناخت کامل وارد دشت کربلا شدند و می‌دانستند که قرار است چه اتفاقی بیفتد، با این حال به آغوش شهادت شتافتند.

وی ادامه داد: شهیدانی که امروز از سوریه می‌آورند نیز با بصیرت برای دفاع از حرم رفته‌اند، به گونه‌ای که در وصیت‌نامه خود با دنیا خداحافظی کرده‌اند.

جانباز و رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه همسر شهید مدافع حرم رضا اسماعیلی، می‌گفت که رضا دوست داشت در جنگ ۳۱ روزه لبنان شرکت کند، ابراز کرد: این شوق برای حضور در بین مسلمانان یک کشور دیگر نشان می‌دهد شهدای مدافع هیچ مرزی برای اسلام قائل نیستند و اگر جنگ در هر جایی باشد، جان خود را برای اسلام فدا می‌کنند.

پرویزی اکسیر محبت را عامل ایستادگی در برابر ظلم دانست و عنوان کرد: محبت به ائمه(ع) است که می‌تواند باعث شود عده‌ای از همسر و فرزند خود گذشته و به دفاع بپردازند.

جانباز و رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه هرجا پرچم اسلام است، جنگ وجود دارد، گفت: این همان حیله داعش و وهابیت است که در عراق، سوریه، افغانستان، لبنان و فلسطین جنگ باشد و مسلمانان را با هم درگیر کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به بصیرت اشاره می‌کنند، چرا که داعشی‌ها در این چند سال اخیر توانسته‌اند هزاران مسلمان را به شهادت برسانند، آنچه می‌تواند مانع این قتل‌ها شود، بصیرت مسلمانان است.

پرویزی با اشاره به اینکه امروز مردم لبنان، سوریه و عراق به غذا و نیرو نیاز دارند، ادامه داد: یهودیان با تجهیز داعش توانسته‌اند به قتل‌عام بپردازند، بر این اساس باید با حمایت‌های مادی و معنوی از مسلمانان در برابر ظلم دفاع کنیم.

وی به بهره‌ای که یهودیان از جنگ نابرابر مسلمانان برده‌اند اشاره کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند باید تلاش کنیم میزان تلفات در جنگ میان مسلمانان کم شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن