اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

خدمات شهر مشهد باید برای جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ تحسین‌برانگیز باشد

کد خبر : 1521

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خدمات شهر مشهد باید برای جهان اسلام در ۲۰۱۷ تحسین‌برانگیز باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد  ، فاطمه غیور صبح امروز در مراسم افتتاح ایستگاه بوستان ریحانه قطارشهری مشهد با بیان این مطلب افزود: از نماینده ولی فقیه در استان و تمامی اعضای شورای سوم و چهارم شورای اسلامی شهر نهایت تقدیر و تشکر را دارم که با حمایت‌های خود از جامعه زنان بوستان ریحانه را احداث کرده‌اند و امروز آن را به سیستم حمل و نقل ریلی مترو مجهز نموده‌اند تا این قشر با امنیت و سهولت اقدام به تردد به این مکان کنند.
وی تصریح کرد: بنا به آمارهای دریافتی تعداد مراجعه‌کنندگان به بوستان ریحانه در روز گذشته تنها ۴ هزار نفر بوده است که از استفاده ۳ هزار نفر به صورت میانگین روزانه حکایت می‌کند که با اتصال آن به خط مترو قطعا تعداد مخاطبان آن بیش از پیش خواهد شد.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: باید خدمات شهر به گونه‌ای باشد که برای جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ الگوی تحسین‌برانگیز باشیم و ویژگی‌های مطلوب و فرهنگ کهن ما زبانزد خاص و عام باشد.
احداث ایستگاه بوستان ریحانه خط یک قطارشهری مشهد با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد نیز در ادامه این مراسم گفت: ایستگاه بوستان ریحانه به عنوان آخرین ایستگاه خط یک قطارشهری مشهد با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان به عنوان پایلوت عبور و مرور بانوان به بوستان مجاور طراحی و احداث گردید که قطعا با استقبال مطلوب بانوان روبه‌رو خواهد شد.
کیانوش کیامرز افزود: از مبلغ ۴۳ میلیارد تومان هزینه ساخت ایستگاه، ۴ میلیارد تومان هزینه معماری و ۹ میلیارد تومان هزینه ساخت شده تا مراکز مهمی چون فرودگاه، دانشگاه فرودگاه و مراکز وابسته به همراه پارک بانوان ریحانه به سیستم حمل و نقل ریلی مجهز شده‌اند.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن