ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مشهد ۲۰۱۷ فرصتی برای توسعه فرهنگ اسلامی

کد خبر : 1175

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد در سال ۲۰۱۷ پایتخت فرهنگ اسلامی است که می‌توان از این فرصت برای توسعه فرهنگ اسلامی استفاده کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد،محمد مقدوری گفت:در ارتباط با مشهد ۲۰۱۷ اظهار کرد: آیسسکو سالانه ۳ شهر از مناطق آفریقایی، آسیایی و عربی به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی انتخاب می‌کند.
وی افزود: مشهد در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی انتخاب‌شده و این رویداد فرصتی مناسبی را در اختیار کشور ایران و شهر مشهد برای معرفی فرهنگ جهان اسلام قرار داده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: با این فرصت می‌توانیم برنامه‌هایی که کشور در خصوص ترویج معارف دینی و مذهبی و همچنین توسعه فرهنگ اسلامی و مباحث جهان تشیع دارد را به جهان اسلام معرفی کنیم.
مقدوری تصریح کرد: بارگاه مطهر امام رضا (ع) و ویژگی‌هایی مرتبط به آن باید به‌عنوان مهم‌ترین مؤلفه‌های شهر مقدس مشهد تجلی ویژه‌ای داشته باشد.
ویگفت: در ارتباط با مشهد ۲۰۱۷ نیز ۳ درصد از بودجه عمرانی استان به پروژه‌های استانی تعلق می‌گیرد و در حوزه ملی نیز کارگروه عمرانی مشهد ۲۰۱۷ با حضور وزیر راه شهرسازی تشکیل‌شده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در رأس مشهد ۲۰۱۷ قرار گرفته است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن