ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مشهد ۲۰۱۷ سکوی پرتاب است، نه نقطه نهایی حرکت

کد خبر : 1179

مشاور عالی و جانشین شهردار در ستاد مشهد ۲۰۱۷ گفت: مشهد۲۰۱۷ سکوی پرتاب است، نه نقطه نهایی حرکت.

 

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، علی اصغر عنابستانی با بیان این مطلب در جریان حضور در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ۱۳۷ و پاسخگویی مستقیم به شهروندان، اظهار کرد: تمام فعالیت‌ها و اقداماتی که حول محور مشهد ۲۰۱۷ و پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد مقدس در حال رخ دادن است، قرار است سکوی پرتابی باشد برای پیشرفت، نه نقطه نهایی حرکت.
وی با تاکید بر برنامه‌ریزی امور و انجام کارها حول محور مضجع منور رضوی گفت: مشهد پایتخت معنوی ایران است و پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ که همه چیز خود را مدیون وجود پربرکت امام هشتم (ع) در مشهد است و باید امور مختلف حول این محور اساسی تشکیل شود.
مشاور عالی و جانشین شهردار در ستاد مشهد ۲۰۱۷ با انتقاد از شرایط گفتمان موجود در خصوص پایتخت فرهنگ اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه هنوز نگرش به موضوع مشهد ۲۰۱۷ به گفتمان غالب در سطح ملی تبدیل نشده است.
عنابستانی در ادامه با اشاره به اقدامات اجرایی که در خصوص مشهد ۲۰۱۷ صورت گرفته، بیان کرد: با اجرای خط دو و سه بی آرتی و تکمیل و بهره‌برداری از خط دو قطارشهری و همچنین ورود به فاز عملیاتی خط سه قطارشهری تا سال ۲۰۱۷ به دنبال این هستیم که در زمینه حمل و نقلی در مشهد تغییرات مثبتی ایجاد کنیم.
مشاور عالی و جانشین شهردار در ستاد مشهد ۲۰۱۷ به بررسی طرح‌هایی به منظور کنترل وضعیت ترافیکی هسته مرکزی شهر به ویژه اطراف حرم مطهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طرح‌هایی بدین منظور در دست بررسی است و اجرایی می‌شود که با طرح‌های زوج و فرد کردن یا ممنوعیت تردد در برخی ساعات متفاوت خواهد بود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن